Här har vi samlat vanliga frågor som kan uppkomma rörande priser och betalning.
Hur kan jag betala?
Faktura eller delbetalning innebär att du får hem varorna innan du betalar. Du kan sedan välja att antingen betala hela beloppet på en gång eller dela upp det i mindre delar. Förfallodatum kan skilja sig åt och framgår på den faktura eller delbetalningsavi som skickas till dig. Leveranssätt samt eventuella avgifter som tillkommer visas i kassan innan du bekräftar köpet. En mindre kreditprövning görs, som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Vid försenad eller utebliven betalning debiteras en förseningsavgift samt dröjsmålsränta. Fullständiga villkor för Walley hittar du här: Villkor och SECCI.
Jag kan inte hitta min faktura
I samband med att paketet skickas så skickas fakturan från Walley via e-post till angiven e-postadress. Om du inte hittar din faktura i inkorgen, kolla i skräpposten. På my.walley.se kan du se och betala alla dina fakturor från Walley..
För frågor angående betalning vänligen kontakta Walley:
https://www.walley.se/kundservice/
Telefon 010-161 01 00
hello@walley.se
Visas priserna inlusive eller exklusive moms?
Alla våra priser är i svenska kronor inklusive moms. Frakt enligt nedan tillkommer. Priserna uppdateras löpande och skall alltid vara aktuella. Vi reserverar oss för felaktig information på grund av tekniska eller mänskliga fel.